Verrassingsweekend

Het is mijn verjaardag en om dat te vieren heb ik een verrassingsweekend voor de kinderen gepland.

We vertrekken om half 10. Ze krijgen onderweg steeds puzzelstukjes en als de puzzel af is kunnen ze raden waar we heen gaan. We gaan naar Fien en Teun roept Vinn enthousiast.

Daar aangekomen belt hij tante Lisette en ome Vincent om het te vertellen. Fien en Teun beginnen te zingen en Vinn en Rose dansen vrolijk mee.

Daarna willen ze graag paardje rijden en met Stip knuffelen dus wij gaan op zoek. Al snel staan ze in de rij voor de paardjes en vragen ze na hun ritje aan het meisje of Stip er ook is. Ze wijst ons naar waar hij staat. We lopen er heen en de kinderen knuffelen en aaien Stip. Nu zijn ze helemaal fan van deze pony.

We eten een pannenkoek in het restaurant en daarna willen de kinderen graag nog in de fruitbaan. Daarna lopen we terug om de geitjes te voeren. De geiten zijn zo enthousiast dat als je niet uitkijkt ze het zakje met voer uit je handen trekken.

Daarna lopen we terug naar de uitgang. We gaan naar huis zeg ik, ik moet alleen nog even snel ergens wat ophalen. Vinn is boos gaan we nu al naar huis we zijn er net. We rijden naar het vakantiepark waar een vriendelijke meneer ons staat op te wachten. Leuk dat jullie bij ons blijven slapen zegt hij waarna de kinderen mij met grote ogen aankijken. Ik zeg ja we blijven ook bij Fien en Teun logeren van het weekend. Hard gejuich klinkt in de auto. Ik check snel in en we rijden naar ons boerderijtje. De kinderen stralen en Vinn belt weer zijn tante en oom. Wij blijven ook slapen bij Fien en Teun hoor ik hem zeggen.

We ruimen de auto uit en als we net klaar zijn gaat de deur opeens open. Ome Vincent en Tante Lisette stappen binnen. Huh wat doen jullie nou hier hoor ik Vinn zeggen. Nou jij was zo enthousiast dat we dachten wij willen daar ook heen. Dus wij komen ook gezellig slapen.

Er stond al een Fien en Teun verjaardagstaart in de koelkast. We zetten koffie en thee en vierde mijn verjaardag.

Daarna liepen we een rondje over het park. S’avonds hebben we gezellig in het restaurant gegeten met live muziek. Een goed begin van een heerlijk weekend

Deel 2 volgt.

Plaats een reactie